SPECJALISTA FACEBOOK ADS
Nazywam się Max Cyrek i z przyjemnością zajmę się facebook ads dla Twojej firmy.
- Max Cyrek - marketing, sprzedaż i budowanie marek
Napisz, w czym mogę Ci pomóc
Facebook bywa czasem nazywany “drugim internetem”, ze względu na możliwości i ilość użytkowników. Ogromna popularność tego serwisu społecznościowego skutkuje tym, że jest to jeden z najlepszych kanałów dotarcia do Twoich potencjalnych klientów. Nieobecność na Facebooku jest błędem, na który niewiele brandów może sobie pozwolić.
Środowisko reklamowe Facebooka rządzi się jednak własnymi zasadami, a konkurencja stosuje wszystkie możliwe metody, by zwrócić na siebie uwagę odbiorców. Skuteczne kampanie FB Ads wymagają nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też kreatywności.
Jeśli chcesz, żeby Twoja firma osiągała lepsze zasięgi i zdobywała więcej leadów z Facebooka, ale nie wiesz jak to zrobić - rozważ współpracę ze specjalistą Facebook Ads.
Facebook Ads - co to?
Facebook Ads to zbiorcza nazwa dla wszystkich opcji emisji reklam dostępnych w ramach Facebooka, Instagrama i Messengera. Najczęstszym przykładem będą posty sponsorowane, wyświetlane w feedzie, ale możemy również reklamować się w innych miejscach. Reklamy Facebook Ads dostarczają wielu możliwych formatów i funkcjonalności kampanii, dzięki czemu z łatwością możemy dopasować komunikację zarówno do oczekiwań klientów jak i charakteru marki.
Przede wszystkim jednak dają dostęp do bardzo szczegółowych informacji o użytkownikach, co pozwala na dopasowanie treści, lokalizacji, czasu wyświetlania i “sąsiedztwa” ściśle do odbiorców, czyli na bardzo dokładne targetowanie. Rozliczenie następuje w modelu pay-per-click, co pozwala na wydawanie dokładnie takich budżetów, jakimi akurat dysponujesz.
Najbardziej istotną zaletą jest jednak bezsprzecznie zasięg reklam w ramach Facebook Ads. Sam Facebook pozostaje największym zbiorem użytkowników sieci - w samej tylko Polsce używa go już ok. 15 milionów ludzi.
Czym się zajmuję jako Specjalista Facebook Ads?
Jako Specjalista Facebook Ads odpowiadam za całość kampanii reklamowej dla danego brandu w ramach środowiska reklamowego Facebooka. Oznacza to w praktyce:
- research działań konkurencji
- audyt dotychczasowych działań w ramach Facebook Ads
- przygotowanie strategii i opracowanie celów kampanii
- zaplanowanie i opracowanie materiałów do emisji
- dobranie odpowiednich grup docelowych
- ustalenie budżetu, czasu i miejsca wyświetlania reklam
- analizę i optymalizację kampanii
- raportowanie efektów
Reklama na Facebooku to skomplikowany i wieloetapowy proces. Wygląda on też inaczej w zależności od rodzaju firmy (B2B i B2C), branży, grupy docelowej, zakładanego celu i wielu innych zmiennych. Pozwala na osiąganie szybkich i wymiernych efektów, jednak wymaga wiedzy, wnikliwości i cierpliwości.
Mało która firma posiada takie kompetencje in-house, co owocuje zapotrzebowaniem na zewnętrznych, niezależnych ekspertów Facebook Ads. Nawet jeśli już realizujesz kampanie wewnętrznie, konsultacja z ekspertem i następująca po niej optymalizacja może zaowocować zwiększoną konwersją.
Dlaczego jestem jednym z najlepszych specjalistów ds. Facebook Ads w Polsce?
Ekspert FB ads powinien przede wszystkim mieć bieżący, praktyczny kontakt z siecią reklamową Facebooka. Dynamika zmian w tym środowisku wymaga stałego monitorowania wprowadzanych zmian, nowych formatów i możliwości personalizacji reklam - w celu jak najlepszego wykorzystania ich dla osiągnięcia celów klienta - czy to sprzedażowych czy wizerunkowych. Bieżąca praca z wieloma markami umożliwia mi wykorzystanie maksymalnego potencjału środowiska reklamowego Meta.
Lata pracy w obszarze Facebook Ads dla klientów z różnych branż pokazały mi, że nie ma dwóch takich samych kampanii, a sukces wymaga czasem sprawdzenia wielu różnych metod i “podejść”, ale zawsze jest możliwy.
Z chęcią pomogę go osiągnąć również Twojej firmie!